W ramach partnerstwa z CPM International przeprowadziliśmy akcję wspierającą wprowadzenie usługi Google Pay na polskim rynku.
Klient chciał zbudować jak największą świadomość tej formy płatności poprzez bardzo dużą widoczność POSM w jak największej liczbie punktów handlowych akceptujących płatności zbliżeniowe. Do naszych zadań należała instalacja tych materiałów POS oraz edukacja personelu w zakresie usługi.
Do akcji wybrano ponad 4000 punktów w Warszawie i Wrocławiu – sklepów, marketów, restauracji i punktów gastronomicznych, stacji benzynowych, instytucji sportowych oraz firm usługowych. Do tego zadania skierowaliśmy grupę 42 osób personelu terenowego, podzieloną na 6-oosobowe zespoły. Każdy team szczegółowo przygotowywał plan wizyt, aby zoptymalizować koszty tras i osiągnąć maksymalną efektywność.
Podczas wizyt przedstawiciele agencji prowadzili pierwszy kontakt z produktem i instalowali różnorodne materiały POS z pakietów dostarczonych przez Klienta. Drugim celem wizyty było zaznajomienie personelu w punktach z usługą i zapewnienie jej akceptacji.
Na zakończenie akcji dostarczyliśmy pełną dokumentację foto oraz szczegółowe raporty poprzez platformę Google Docs.