Walentynki Chloé

Walentynki były idealną okazją do wypromowania nowej linii zapachów Chloé – Love Story. Naszym zadaniem było przygotowanie aktywności, która będzie zarówno budować wizerunek, jak i wspierać sprzedaż nowych produktów.

Stworzyliśmy platformę konkursową na fanpage sieci Sephora. Rozbudowana aplikacja pozwalała na stworzenie „wirtualnej kłódki zakochanych” z własną dekoracją i napisem. Gotową kłódkę można było „zawiesić” na jednym ze słynnych mostów i wysłać do adresata. Na autorów najciekawszych kłódek czekała dwuosobowa wycieczka do Paryża, a także flakony Chloé z własnym grawerem.

Dzięki tak atrakcyjnej formie konkursu udało nam się zebrać ponad 1100 zgłoszeń w ciągu tygodnia – a zwycięskie prace były prawdziwymi perełkami. Dodatkowo w wybranych perfumeriach oferowaliśmy grawerowanie walentynkowych dedykacji na zakupionych flakonach Chloé.

Menu